Färg för att hjälpa våren

Två färglada från de senaste dagarna. Jag försöker hjälpa våren på traven så mycket som möjligt genom att bära ännu mer färg än jag brukar!
 
Simplicity 2444, är riktigt förtjust i mönstret och nästa verision är redan på gång!
Helcirkelkjol och linne med knäppning, egen ritade mönster. 
#1 / / Ulrika:

Blir riktigt imponerad och inspirerad.
Den blåvit-randiga är super!

#2 / / Cath:

2444 står på mönsterhyllan och bränner snart sig igenom själva hyllan. Men först en Hollyburn för att bli lite varm i kläderna ;)

Superfint val av tyg dessutom!

Du får göra en smart TuT på hur du gör en helcirkelkjol. Jag har fattat lite, men du får gärna förklara för helcirkelkjol-n00ben jag ;)

Kram//Katarina

Svar: De kan jag absolut göra :)
Modesty by B

#3 / / Cath:

Sweet, den ser jag fram emot! :)

Kram
Katarina