Lucka nr 23; Berätta om en gång när du kände dig ensam.

 Jag skrev lite för några dagar sedan om att jag har varit utan personen som betyder mest för mig den större delen av de senaste åtta månaderna. När jag kommit hem sent efter jobb helt slutkörd och ingen väntar på mig. Det har varit tufft och känts väldigt ensam. När man är helt slut är det svårt att vara stark och inse att jag klarar det här. Att hålla ihop sig själv för att man vet att det går över. Sådana stunder har jag känt mig väldigt ensam. Förhoppningsvis dröjer det nu länge tills nästa gång jag behöver känna så. I vår när jag kommer hem från för sena jobbkvällar finns det någon att komma hem till. Som kan fånga upp mig och ara stark för mig. Så jag inte alltid behöver vara stark för mig själv.

 Detta är en lucka ur Emilys ”berätta om” julkalender