Mini koftan

Tusen tack för responsen på gårdagens inlägg! Facebock har plingat konstant sedan jag publicerade mina nya planer.
 
 
Medan jag igår satt och var nervös över hur det hela skulle tas emot stickade jag färdigt den här lilla mini koftan. Jag vet egetnligen inte riktigt vad jag tycker om koftor utan ärm, spontant känns de onödiga men denna modell var så söt att jag inte kunde låte bli! Mönstret är detta från drops med den enda ändringen att jag har kapat den ca 30 cm!
 
Och håret tyckte uppenbarligen det var dags för mer 80-tal än 50-tal idag!
Publicerat i Stickat av mig
Taggar: dropps / stickat
#1 / / Pernilla:

Var ju jätte fin kofta (:

Svar: Tack!
Modesty by B

#2 / / Lara:

Your blog is beautiful. I just found it through Julia Bobbin's mad men challenge, but all your dresses are equally stunning!

Svar: Thank you so much!
Modesty by B