24 Februari 2014 - Mad men challenge 3

 
Det har blivit dags för Julia Bobbins tredje Mad Men Challenge, tidigare år har jag endast följt de deltagande och inspirerats men i år är jag väldigt sugen på att vara med själv. Jag måste bara bestämma mig för vad jag ska sy!
Jag har samlat inspiration i en mapp på pinterest, men det finns så mycket snyggt att inspireras av. Jag trodde jag överlag uppskattade Betty Drapers kläder mest men när jag tittat runt inser jag att Trudy Cambell är mycket mer inspirerande! Det är väldigt liknande snitt men det känns yngre.
Alla källor finns här http://www.pinterest.com/modestybyb/mad-men-inspiration/ 
 
 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
Taggar: inspiration
#1 / / Felicia:

Kul! Svårt att välja en klänning (!) Trudy är en favorit hos mig också faktiskt, mycket snygga grejer!! :)

#2 / / ExD:

Jag funderar också på att vara med, men håller med - det är svårt att bestämma sig! Jag har flera olika modeller i huvudet, men måste få tiden att räcka till. Vi får se hur det blir.