Bättre sent än aldrig

Klänningen som blev tillklippt senast blev klar bara någon dag senare, men fastna på bild ville den uppenbarligen inte. Tills idag! 
 

Klänningen blev jätte bekväm ocha jag tror den kommer fungera lika bra när magen är borta som den gör nu. Vilket Diana verkar bevisa väl. Tyget är från Ohlssons och är en viscose jersey och mönstret är överdelen från Gerties sweetheart top från senaste boken som jag skrev om senast tillsammans med en 4-våds kjol för att få mycket volym men ändå mönsterpassa ränderna. Tror faktiskt jag ska klippa ut en till lika dan nu i ett rött trikåtyg jag köpte häromdagen. Jag saknar en enfärgad röd klänning som passar magen. 

 

Hoppas ni alla har det toppen och lite bättre väder än vi har i norr, här satsar vi nämligen på snöslask lagom till höstlovet.