Me Made May 14

Ni har väl inte missat me-made-may? Man formulerar sin egen utmaning med det övergripande temat att använda mer av sina handgjorda kläder. Vill du veta mer kolla in här. Jag har följt många av deltagarna tidigare år och blivit inspirerad men i år är det dags även för mig att vara med! Jag använder oftast endast egengjorda kläder men jag tänkte utmana mig själv att inte upprepa mina klädval, alltså lufta så många som möjligt av mina plagg. 
 
 
Här kommer mitt löfte!
 
I, Britta from Modesty by B, signs up as a participant of Me-Made-May ´14. I Endeavour to wear only me made clothes (with the exception of underwear and outerwear) for every day for the duration of may and to only were each garment once. I will allow myself to 3 free cards to wear ready to wear clothing. To document I will instagram my outfit every day under #MMMay14
Publicerat i Allmänt
Taggar: memademay / mmmay14
#1 / / Petra:

Det blir kul att följa! Jag är i valet och kvalet om jag ska vara med i år igen…

Svar: Jag följde dig förra året! Var så inspirerande att se hur andra gör!
Modesty by B

#2 / / Fredrikapåvinden:

Åh det ska jag försöka vara med på i år! Kul!

Svar: Va roligt!
Modesty by B