2013 räknat i projekts

Många fantastiska sömmnads bloggare har sammanställt år 2013 genom sina projekt. Jag tänkte följa efter och göra samma sak. Jag kommer inte i närheten utav Lauren som bloggar på LLadybirds enastående 86(!!!) projekt. 
Så här kommer min årssammanfattning i bilder:
Jag blir lite paff när jag räknar och inser att jag har gjort 43 projekt + 4 projekt till som inte fastnat på bild. Så hela 47 projekt! 24 klänningar, 3 stickade koftor, 1 kappa, 10 blusar, 5 kjolar, 1 par byxor, 1 mössa, 1 par vatnar och 1 skjorta till V. Nästan 4 projekt i månaden, jag fattar inte riktigt hur jag hunnit med det. Det måste ha varit ett väldigt bra syår! Även 2014 verkar bli ett bra syår, hitills har jag hunnit  med tre färdiga prjekt och två till på gång.
 
 
#1 / / Anna Neah:

Vilket produktivt år du haft! Du syr helt fantastiska grejer. Pepp på den!

#2 / / Hanna:

Sååååå imponerad av alla fantastiska plagg. Heja dig!

#3 / / Felicia:

Wow! Du är riktigt flitig må jag säga! Och verkligen duktig! Kul att du delar med dig :)

#4 / / Hanna M:

Underbart att se, att du hinner! Mycket fint!