9. Berätta om din stil när du var 15 år

Lucka nr 5 i Emilys kalender handlar om mitt 15 åriga jag.
Tyvärr är det här de bästa kort jag hittar från den tiden så ni får ha överseende med kvaliten.
 
 
 
Jag var 15 år 2005, Kent och Håkan Hellström var de viktigaste i musik väg och de var viktigt att se ut så. Alltså som någon som lyssnade på dem. Jag hade mina första cheep Monday jeans som jag älskade, jag har de fortfarande kvar. Fast egentligen såg jag nog ut som de flesta andra, De var en period när jag faktiskt inte hade klänning mest hela tiden utan det var mycket jeans. De skulle vara tajta stuprör tillsammans emd lämplig tröja. Jag sydde en del kläder även då, oftast klippte jag sönder gamla kläder och gjorde om dem. Idag skulle jag nog inte ens få för mig att sätta de kreationerna på mig men då var jag rysligt stolt. Hade jag inte jeans så var det kjol snarare än klänning. Helst skulle den vara kort och plisserad matchad med randiga knästrumpor.
#1 / / Alexandra:

Haha vad kul att läsa och söt som socker var du även då. Tur att jag själv inte behöver lägga ut bilder från den tiden. Är ganska många år äldre än du och hade tack och lov ingen egen kamera :-)

#2 / / Alexandra:

Haha vad kul att läsa och söt som socker var du även då. Tur att jag själv inte behöver lägga ut bilder från den tiden. Är ganska många år äldre än du och hade tack och lov ingen egen kamera :-)