Lucka nr 7; berätta om en person som betytt mycket för dig.

 Jag älskar den här bilden på min söt bror, för så ser han någonstans fortfarande ut när jag tänker på honom. Han hade nog valt en helt annan bild om han fick bestämma. 
 
Lucka nummer 7 i Emilys julkalender handlar om att berätta om en person som betytt mycket för mig. Det här är min fantastiska lillebror, som inte längre är så liten. När blev de egentligen okej att små bröder kan lyfta bort än när man är jobbig? Min kloka, roliga och söta lillebror. MIn lilla bror som blivit stor, ja nästan vuxen, de senaste åren sedan jag flyttade. Han har betytt och betyder så fruktansvärt mycket för mig men jag talar alldeles för sällan om det.
 
Det är alltid som Marit sjunger:
"I will always be your soldier I'll be marching by your side I'm not deserting I'll be there for you"