28 Oktober 2013

Bild lånad från AnnaNeah med klänningen i det vackraste tyget!
 
Jag deltar i en tävling hos finaste AnnaNeah om de finaste tyg jag någonsin sett, har beundrat hennes vackra klänning i det länge och nu tävlar hon ut tre meter av tyget! Även ett härligt mönster ligger i prispotten!
 
Tävlingen handlar om att ge sitt bästa tips på hur man tar sig igenom årets mörka del och jag tänkte dela med mig om mina tankar med er med såklart! När de blir mörkt ute så är mitt bästa försvar att sätta på mig mina färggladaste och ljusaste klänningar! Jag vägrar klä mig i mörka färger bara för att de är mörkt ute, Färgen gör mig genast glad och ofta får jag höra även från andra (särskilt äldra damer) hur mycket det livar upp att se någon klädd i färg och deras leenden gör det ännu lättare och ljusare i mörkret! Så bästa tipset, vägra smälta in i mörkret!
 
För att vara med i tävlingen, dela ditt bästa tips hos AnnaNeah!
 
Ha en härlig vecka,
idag ska jag klä mig i min nya kofta, vit klänning och röda strumpisar för att motverka stormen som vi väntar!


*update* jag vann tyget! Så glad jag blev!!! Väntar spänt på att de ska ramla ner i brevlådan.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Anna Neah:

Tyget har väl kommit fram?

Svar: Ja de kom i förra veckan! Så fint!
Modesty by B