Me Made May week 2

Nu är vi halvvägs igenom me made may, så här kommer sammanfattningen på andra veckans kläder, dock verkar inte alla dagar fastnat på bild som de skulle. De får bli bättring till nästa vecka!
 
Jag åkte till Kiruna och första dagen blev det By Hand Londons Elisalex dress med cirkelkjol.
 
Andra dagen blev det min bästa mjukis klänning efter eget mösnter.
 
Tredje dagen slog jag till på favorit klänninge, älskar den här klänningen, allt är perfekt med den!
 
Sen kom jag hem och åkte till jobbet i grå mjukiskläder, fast i klänningsform. 
 
Slutligen tog jag mig till skolan i skrynklig klänning och min första stickade kofta. 
 
Det var allt som fastnade på bild denna vecka, vill du följa mig direkt så publicerar jag bilderna på instagram undre #mmmay14. Jag heter Brittabengstrom om du vill följa mig.
 
Hoppas nu ni får en fantastisk helg!
 
 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
Taggar: #mmmay14 / memademay
#1 / / Bea:

Den grå omlottklänningen i mjukistyg var ju underbar! Vad är det för mönster och vilket tyg har du använt? Joggingtyg? Ha en fin dag och tack för all inspo!

Svar: Tack! Det är ett vanligt Jersey tyg och mönstret har jag ritat själv :)
Modesty by B

#2 / / Anonym:

Omlottklänningen! Underbar! Vad är det för mönster? :)

Svar: Tack! Jag har ritat det själv :)
Modesty by B